Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 82/11
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 11 sierpnia 2011 roku
w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 7 w ust. 1 w pkt 1 skreśla się literę „f” w brzmieniu: „f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych”;
2) załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 01 grudnia 2011 r.
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Załącznik
do Zarządzenia Nr 82/11
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 11 sierpnia 2011 r.
„Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy
1. Burmistrz Miasta i Gminy – 1 etat.
2. Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat.
3. Referat Finansowo - Księgowy (Fn) – 10 etatów:
1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,
2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,
4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 1 etat,
6) stanowisko pracy ds. księgowości – 3 etaty,
7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat.
4. Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR) – 7 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,
4) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,
6) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.
5. Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or) – 23 etaty:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat
6) sekretarka – 1 etat,
7) robotnik gospodarczy – 4 etaty,
8) kierowca – 1 etat,
9) sprzątaczka – 3 etaty,
10) dozorca – 2 etaty,
11) archiwista – 1 etat,
12) goniec – 2 etaty,
13) pomoc administracyjna – 2 etaty,
14) stanowisko pracy ds. organizacyjnych – 1 etat.
15) informatyk – 1 etat.
6. Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:
1) Kierownik USC – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.
7. samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:
1) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat”.