Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 1/11 xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 21 stycznia 2011 r.
w sprawie sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych, wyznaczenia koordynatora tych czynności oraz określenia listy rodzaju przesyłek wpływających, które nie będa otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Na podstawie §1 ust. 3, §2 ust. 2 oraz § 42 ust. 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej Załącznik do rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67) zarządzam, co nastepuje:
§ 1
Czynności kancelaryjne wykonywane są w systemie tradycyjnym.
§ 2
Na koordynatora czynnosci kancelaryjnych wyznaczam archiwistę Panią Anetę Dudek.
§ 3
Określam następującą listę rodzajów przesyłek wpływających, które nię będą otwierane przez Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Osieku:
1) adresowanych imiennie, które przekazuje się adresatom lub upoważnionym przez nich osobom;
2) wartościowych, które przekazuje się właściwej osobie lub referatowi;
3) zawierających materiały i dokumenty niejawne oznaczone klauzulą tajności, które przekazuje się Burmistrzowi Miasta i Gminy Osiek lub upoważnionemu przez Burmistrza pracownikowi.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§ 5
Zarządzenie wchodzi z dniem podjęcia.