Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 1/08
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 02 stycznia 2008 roku
w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
1) § 2 ust.4 otrzymuje brzmienie: „4. Urząd Miasta i Gminy w Osieku jest czynny w dni robocze w godzinach: Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek 7.30 – 15.30, Wtorek 8.00 – 16.00”;
2) § 7 otrzymuje brzmienie:
„ §7
1. W skład Urzędu wchodzą następujące Referaty:
1) Referat Finansowo - Księgowy (Fn)
a) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy,
b) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy,
c) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG),
d) stanowisko pracy ds. podatków i opłat,
e) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół,
f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych,
g) stanowisko pracy ds. księgowości,
h) stanowisko pracy ds. podatków.
2) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa,
c) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska,
d) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji,
e) stanowisko pracy ds. drogownictwa.
3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,
c) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych,
d) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,
e) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej,
f) sekretarka,
g) robotnik gospodarczy,
h) kierowca,
i) sprzątaczka,
j) dozorca,
k) archiwista.
2. W skład Urzędu wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy:
a) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK)
3. Do struktury organizacyjnej Urzędu należy również Urząd Stanu Cywilnego (USC):
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO).
4. Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy określa załącznik nr 2 do Regulaminu.”;
3) w § 19 dodaje się pkt 32 w brzmieniu: „32) wykonywanie zadań zleconych przez Burmistrza w zakresie obsługi pracowniczej kasy zapomogowo – pożyczkowej Urzędu i pracowniczej kasy zapomogowo – pożyczkowej nauczycieli i obsługi szkół”;
4) w § 21 dodaje się pkt 23 – 38 w brzmieniu:
„
23) prowadzenie prac związanych z obsługą Rady Miejskiej oraz jej organów,
24) organizowanie publikacji prawa miejscowego,
25) wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów do Sejmu RP, Senatu RP , Prezydenta RP, Parlamentu Europejskiego oraz do Rady Miejskiej i innych organów samorządowych, a także zadań związanych z przeprowadzeniem referendum lokalnego,
26) współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy (Zarząd Osiedla, Sołectwa) w szczególności związana z organizowaniem zebrań wyborczych oraz przygotowywaniem niezbędnych materiałów dla sprawnego i zgodnego z prawem przebiegu tych zebrań,
27) rejestracja poborowych oraz załatwianie spraw związanych z poborem i służbą wojskową,
28) ochrona informacji niejawnych, tajna kancelaria,
29) prowadzenie spraw dotyczących akcji kurierskiej,
30) koordynacja prac związanych z organizacją systemu zarządzania kryzysowego,
31) sprawy obrony cywilnej,
32) sprawy związane z powszechną samoobroną ludności,
33) nadzór nad jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach obronnych, obrony cywilnej i ochrony informacji niejawnych,
34) wykonywanie zadań zleconych przez Burmistrza w zakresie ochrony zdrowia,
35) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
36) wykonywanie obowiązków należących do Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
37) analizowanie i przesyłanie do właściwych organów oświadczeń majątkowych,
38) prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze.”;
5) w § 23 skreśla się lit. a,b,d;
6) § 43 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „ 2. Prowadzenie rejestru i zbioru uchwał podejmowanych przez Radę Miejską oraz nadawanie numeracji, przesyłanie podjętych uchwał organom nadzoru do publikacji należy do zadań Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§2
1. Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
2. Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 01 stycznia 2008 r.