Przejdź do stopki
Zarządzenia wydawane przez Burmistrza Miasta i Gminy Osiek.

Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

Treść

Zarządzenie Nr 1/08

Burmistrza Miasta i Gminy Osiek

z dnia 02 stycznia 2008 roku

 w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

1) § 2 ust.4 otrzymuje brzmienie: „4. Urząd Miasta i Gminy w Osieku jest czynny w dni robocze w godzinach: Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek 7.30 – 15.30, Wtorek 8.00 – 16.00”;

 

2) § 7 otrzymuje brzmienie:

                                                       §7

1. W skład Urzędu wchodzą następujące Referaty:

 

1) Referat Finansowo - Księgowy (Fn)

a) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy,

b) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy,

c) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG),

d) stanowisko pracy ds. podatków i opłat,

e) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół,

f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych,

g) stanowisko pracy ds. księgowości,

h)     stanowisko pracy ds. podatków.

 

2) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)

a)     Kierownik,

b)     stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa,

c)     stanowisko pracy ds. ochrony środowiska,

d)     stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji,

e)     stanowisko pracy ds. drogownictwa.

 

3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)

a) Kierownik,

b) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,

c) stanowisko pracy ds. prawno - administracyjnych,

d) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,

e) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej,

f) sekretarka,

g) robotnik gospodarczy,

h) kierowca,

i) sprzątaczka,

    j) dozorca,

    k) archiwista.

 

2. W skład Urzędu wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy:

a)                 stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK)

 

3. Do struktury organizacyjnej Urzędu należy również Urząd Stanu Cywilnego (USC):

a)     Kierownik,

b)     stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO).

4. Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy określa załącznik nr 2 do Regulaminu.”;

 

3) w § 19 dodaje się pkt 32 w brzmieniu: „32) wykonywanie zadań zleconych przez Burmistrza w zakresie obsługi pracowniczej kasy zapomogowo – pożyczkowej Urzędu i pracowniczej kasy zapomogowo – pożyczkowej nauczycieli i obsługi szkół”;

 

4)                w § 21 dodaje się pkt  23 – 38 w brzmieniu:

23)  prowadzenie prac związanych z obsługą Rady Miejskiej oraz jej organów,

24) organizowanie publikacji prawa miejscowego,

25) wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów do Sejmu RP, Senatu RP , Prezydenta RP, Parlamentu Europejskiego oraz do Rady Miejskiej i innych organów samorządowych, a także zadań związanych z przeprowadzeniem referendum lokalnego,

26) współpraca z jednostkami pomocniczymi Gminy (Zarząd Osiedla, Sołectwa) w szczególności związana z organizowaniem zebrań wyborczych oraz przygotowywaniem niezbędnych materiałów dla sprawnego i zgodnego z prawem przebiegu tych zebrań,

27) rejestracja poborowych oraz załatwianie spraw związanych z poborem i służbą wojskową,

28) ochrona informacji niejawnych, tajna kancelaria,

29) prowadzenie spraw dotyczących akcji kurierskiej,

30) koordynacja prac związanych z organizacją systemu zarządzania kryzysowego,

31) sprawy obrony cywilnej,

32) sprawy związane z powszechną samoobroną ludności,

33) nadzór nad jednostkami organizacyjnymi gminy w sprawach obronnych, obrony cywilnej i ochrony informacji niejawnych,

34) wykonywanie zadań zleconych przez Burmistrza w zakresie ochrony zdrowia,

35) prowadzenie spraw socjalnych pracowników,

36) wykonywanie obowiązków należących do Administratora Bezpieczeństwa Informacji,

37) analizowanie i przesyłanie do właściwych organów oświadczeń majątkowych,

38) prowadzenie spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze.”;

 

5)  w § 23 skreśla się lit. a,b,d;

 

6) § 43 ust. 2 otrzymuje brzmienie: „ 2. Prowadzenie rejestru i zbioru uchwał podejmowanych przez Radę Miejską oraz nadawanie numeracji, przesyłanie podjętych uchwał organom nadzoru do publikacji należy do zadań Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

 

§2

1. Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

2. Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 01 stycznia 2008 r.


ZAŁACZNIKI


241767