Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 59/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 24 grudnia 2007 roku.
w sprawie powołania komisji zdawczo – odbiorczej
Na podstawie art. 33 ust.3 i ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję komisję zdawczo - odbiorczą w składzie:
1. Przewodniczący – Zofia Jarkowska
2. Zdający – Halina Seremak
3. Przyjmujący – Barbara Sala
4. Członek – Przemysław Rękas
§2
Zadaniem w/w komisji jest komisyjne przekazanie dokumentacji dotyczącej Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej dla nauczycieli i obsługi szkół przy UMiG
w Osieku i Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy UmiG w Osieku.
§3
Przekazanie dokumentacji określonej w §2 należy dokonać w dniu 31 grudnia
2007 roku.
§4