Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 11/07xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 16 kwietnia 2007 roku
w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku zarządzam, co następuje:
§1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia
15 marca 2005 r., wprowadza się następujące zmiany:
1) § 39 otrzymuje brzmienie:
„ §39
1. Pozostałe dokumenty i pisma podpisują:
1) Sekretarz i Skarbnik – w sprawach przez nich nadzorowanych zgodnie
z ustalonym podziałem zadań, jeżeli nie są zastrzeżone do podpisu Burmistrza;
2) Kierownicy Referatów w sprawach należących do zakresu działania Referatu;
3) Inspektorzy w sprawach należących do zakresu czynności określonego kartą zadań na stanowisku pracy (zakres czynności).
2. Dokumenty przedkładane do podpisu winny być parafowane na jednej z kopii przez osobę sporządzającą, a w uzasadnionych przypadkach akceptowane przez radcę prawnego, jako nie budzące zastrzeżeń pod względem prawnym.
3. Rejestracja, oznakowanie, obieg, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów odbywa się na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej.”,
2) skreśla się § 41
§2
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.