Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 45/13
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 8 sierpnia 2013 roku
w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy
w Osieku.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013r., poz 594) oraz § 46 Regulaminu Orgnizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r., zarządzam, co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Osieku, którego tekst jednolity wprowadzony został Zarządzeniem Nr 6/05 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 15 marca 2005 r. wprowadza się następujące zmiany:
-
w § 7 w ust.1 w pkt 3 dodaje się lit.b w brzmieniu:
"b) stanowisko pracy ds. prawno -administracyjnych,"
-
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno-Organizacyjnego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 45/13
Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
z dnia 8 sierpnia 2013 roku
"Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku"
Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy
-
Burmistrz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.
-
Sekretarz Miasta i Gminy Osiek – 1 etat.
-
Referat Finansowo-Księgowy (Fn) -14 etatów:
1) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy – 1 etat,
2) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej – 2 etaty,
4) stanowisko pracy ds. podatków i opłat – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół – 2 etaty,
6) stanowisko pracy ds. księgowości – 5 etatów,
7) stanowisko pracy ds. podatków – 1 etat,
8) pomoc administracyjna – 1 etat.
-
Referat Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (BR) – 5 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. drogownictwa – 1 etat,
5) stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy unijnych – 1 etat.
-
Referat Administracyjno-Organizacyjny (Or) – 17 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia – 1 etat,
3) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej – 1 etat,
4) stanowisko pracy ds. organizacyjnych - 1 etat,
5)stanowisko pracy ds. prawno-administracyjnych – 1 etat,
6) informatyk – 1 etat,
7)sekretarka – 1 etat,
8) archiwista- 1 etat,
9) sprzątaczka – 2 etaty,
10)robotnik gospodarczy– 3 etaty,
11) goniec – 2 etaty,
12) kierowca samochodu osobowego 1 etat,
13) kierowca autobusu – 1 etat.
-
Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (KO) – 17 etatów:
1) Kierownik – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – 2 etaty,
3) elektryk – 1 etat,
4) konserwator – 2 etaty,
5) kierowca samochodu ciężarowego – 1 etat,
6) robotnik gospodarczy – 8 etatów,
7) sprzątaczka – 1 etat,
8) kierownik stacji obsługi – 1 etat.
-
Urząd Stanu Cywilnego (USC) – 2 etaty:
1) Kierownik USC – 1 etat,
2) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO) – 1 etat.
-
Samodzielne stanowiska pracy – 1 etat:
1) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK) – 1 etat."