Zarządzenia Burmistrza Miasta i Gminy Osiek
Treść
Zarządzenie Nr 6/05
Burmistrza Miasta i Gminy Osiekxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
z dnia 15 marca 2005 roku
w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta
i Gminy w Osiek oraz ogłoszenia tekstu jednolitego.
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz §46 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku (Zarządzenie Nr 48/04 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 29 grudnia 2004 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku) zarządzam, co następuje:
§1
W Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 48/04 Burmistrza Miasta i Gminy Osiek z dnia 29 grudnia 2004 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku wprowadza się następujące zmiany:
1. §7 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład Urzędu wchodzą następujące Referaty:
1) Referat Finansowo - Księgowy (Fn)
a) Kierownik – Skarbnik Miasta i Gminy,
b) Zastępca Skarbnika Miasta i Gminy,
c) stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (DG),
d) stanowisko pracy ds. podatków i opłat,
e) stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej szkół,
f) stanowisko pracy ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych,
g) stanowisko pracy ds. księgowości.
2) Referat Budownictwa, Rolnictwa i Ochrony Środowiska (BR)
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i budownictwa,
c) stanowisko pracy ds. ochrony środowiska,
d) stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami, rolnictwa i melioracji,
e) stanowisko pracy ds. drogownictwa.
3) Referat Administracyjno – Organizacyjny (Or)
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. kadr i organizacji pracy,
c) sekretarka,
d) stanowisko pracy ds. ochrony przeciwpożarowej, spraw społecznych i zaopatrzenia,
e) robotnik gospodarczy,
f) kierowca.
2. W skład Urzędu wchodzą następujące samodzielne stanowiska pracy:
a) stanowisko pracy ds. obsługi Rady Miejskiej i jej organów (RM),
b) stanowisko pracy ds. obronnych i obrony cywilnej (ZK),
c) stanowisko pracy ds. oświaty, kultury i sportu (OK),
d) Radca prawny (RP),
e) Stanowisko ds. prawno – administracyjnych (Ad),
3. Do struktury organizacyjnej Urzędu należy również Urząd Stanu Cywilnego (USC):
a) Kierownik,
b) stanowisko pracy ds. dowodów osobistych (SO).
4. Ilość etatów w ramach poszczególnych stanowisk pracy określa załącznik nr 2 do Regulaminu.”
2. dodaje się w § 23 lit e w brzmieniu:
„ds. prawno – administracyjnych należy:
1. prowadzenie spraw związanych z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie,
2. prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z Biuletynem Informacji Publicznej Urzędu,
3. czynności administracyjno – kancelaryjne,
4. współpraca z Radcą Prawnym w obsłudze prawnej Urzędu.”
§2
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§3
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku otrzymuje brzmienie jak w załączniku nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
§4
Wprowadza się tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Osieku.
§5
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Administracyjno – Organizacyjnego.
§6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.