Ustalenie numeru porządkowego
Treść
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO
Wymagane dokumenty:
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wniosek_o_ustalenie numeru porządkowego.doc
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych RODO.docx
Podstawa prawna: Art. 47a ust.1 pkt. 1 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1752z późn. zmianami)
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy w Osieku, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
Opłata:
Nie pobiera się.
Termin i sposób załatwienia :
Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.)
Burmistrz Miasta i Gminy Osiek zawiadamia o nadaniu numeru porządkowego dla nieruchomości.
Dodatkowe informacje:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia