Rozgraniczenia nieruchomości
Treść
ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości
WNIOSEK o rozgraniczenie nieruchomości.doc
Wniosek może być sporządzony samodzielnie lub przy wykorzystaniu formularza.
2. Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:
a) Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości
b) Wypis i mapę z ewidencji gruntów obejmującą nieruchomość podlegającą rozgraniczeniu
c) Pełnomocnictwo - jeśli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę.
d) Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku
3.Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. 2023r., poz. 1752 ze zmianami)
4.Opłaty:
Opłata skarbowa:
- od wydania decyzji administracyjnej - 10 zł,
- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Wpłat można dokonać na konto Urzędu Miasta i Gminy w Osieku prowadzone przez Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju Oddział w Osieku, o numerze: 48851700070070070003030090.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy w Osieku, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek