Ustalenie numeru porządkowego
Treść
USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO
Wymagane dokumenty:
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Podstawa prawna:
Art. 47a ust.1 pkt. 1 i Art. 47b ust. 1, 2, 3 i 4 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1990z późn. zmianami)
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy w Osieku, ul. Rynek 1, 28-221 Osiek
Opłata:
Nie pobiera się.
Termin i sposób załatwienia :
Termin załatwienia sprawy zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.)
Burmistrz Miasta i Gminy Osiek zawiadamia o nadaniu numeru porządkowego dla nieruchomości.
Dodatkowe informacje:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia